hej

Får väl börja med en kort introduktion. Jag heter Jacob, aka Jagcob, Sebbe eller säg vad du vill. Född 91, börjar trean på Viktor Rydberg Gymnasium till hösten, 176 cm lång, vit tandborste, mediokert cashflow etc. Jag har även ett osunt förhållande till musik, vilket i högsta grad kommer märkas på den här bloggen. Till mina favoritband hör Fugazi, No Age, Sonic Youth, Dinosaur Jr., Deerhunter och den mesta rock med attityd.

Syftet med den här bloggen är först och främst att bevaka modern indierock, lo-fi och punk, men förhoppningsvis också att skapa en mötesplats för ungdomar intresserade av alternativ musik, vilket enligt mig (och förhoppningsvis några andra där ute) är något som saknats länge i detta land där indiescenen kretsar mer kring avdankade neo-britpoppare än det nya, stora som är på gång på andra sidan Atlanten.



VRID UPP VOLYMEN, FJOLLA

Kommentarer
Postat av: Anonym

NICE

2009-08-10 @ 20:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0